Nog minder dan 24 uur te gaan! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van leersum4moldavie2016 - WaarBenJij.nu Nog minder dan 24 uur te gaan! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van leersum4moldavie2016 - WaarBenJij.nu

Nog minder dan 24 uur te gaan!

Door: Maud

08 Juli 2016 | Nederland, Leersum

Hallo!

Morgen is het zo ver! Om 05:45 vertrekken wij met de bus vanaf het kerkplein in Leersum richting Schiphol, Dus mochten jullie zin hebben om ons uit te zwaaien, dan zijn jullie van harte welkom!

Vandaag genieten wij in ieder geval nog even van ons heerlijke toilet, die lekkere warme douche en alle luxe waarvan wij het nu nog zo logisch vinden dat het er allemaal is!

En we zijn natuurlijk druk bezig met het inpakken van de koffer, HEBBEN WE ALLES?!

Ons reisschema
9-7-16
05:45u -vertrek met Bus vanaf kerkplein Leersum naar Schiphol
09:25u - vertrek met vluchtnummer KL 1373 naar Boekarest
13.10u - aankomst in Boekarest
13:30u - vertrek met de bus naar Troita Moldavië
20:30u - aankomst in Troita

En dan gaat ons Moldavië avontuur echt van start!
Toch best spannend! Wat staat ons allemaal te wachten? Gelukkig zijn Robbert en Jeannine al een beetje bekend met de reis en het land.
En we hebben in ieder geval elkaar, en samen gaan we er een onvergetelijke reis van maken!

We houden jullie op de hoogte en alvast bedankt voor de eerste reacties en likes op facebook! delen mag uiteraard! kortom, Super leuk en ga zo door ;)!

Groetjes!

Jeannine van de Waerdt en
Anja Henken

• 08 Juli 2016 - 21:25

Janine:

Succes met jullie missie. Dit wordt een onvergetelijke ervaring.

• 08 Juli 2016 - 21:30

Pieter G. :

Een hele goede reis toegewenst allemaal! We zijn benieuwd naar jullie berichten! Hartelijke groet!

• 08 Juli 2016 - 22:37

Ashley:

Heeel veel succes daar! Maak er iets moois van!

Probeer naast het harde werken ook een beetje te genieten zo iets vergeet je nooit meer!

Liefs, Ash

• 09 Juli 2016 - 06:28

Sterre:

Lieve Kim,
    Ik ga je erg missen maar ik weet zeker dat je de kinderen daar heel erg blij gaat maken
    Ik ga je zeker elke dag volgen en ik ga de dagen aftellen wanneer je terug komt
    Xxx Sterre ❤️

• 09 Juli 2016 - 06:36

Steef:

Heel veel succes daar allemaal !!!

• 09 Juli 2016 - 08:03

Maarten Pieterse:

Heel veel succes!
    Ben zeer benieuwd naar jullie plannen, resultaten , foto's, en avonturen!

• 09 Juli 2016 - 10:22

Esther:

Probeer te genieten van alle ervaringen die jullie
    opdoen! Succes met de grote klus. We zijn benieuwd
    naar de verslagen.

• 09 Juli 2016 - 17:34

Jose:

Make your life a story worth telling!
    Succes allemaal en ga ervoor xx

• 10 Juli 2016 - 08:43

Angelique :

Kim en alle anderen ontzettend veel succes.
    1 ding is zeker van jullie reis, het zal onvergetelijk worden.
    Pas goed op elkaar. Xxx

• 10 Juli 2016 - 15:11

Jolanda Stolk:

Hele fijne reis....ik hoor jou verhalen straks live op school!!!

• 10 Juli 2016 - 17:42

Margriet Van De Lagemaat :

Hallo Anja,

Heel leuk vanmiddag was Alie van Houten hier en zijn was ongeveer 18 jaar geleden daar geweest .....
    hopelijk is het nu beter dan toen,

dat vertel ik nog wel.en hoe is jullie zondag daar ??

ik hoor het nog wel ,

groet Dick en Margriet van de Lagemaat

• 11 Juli 2016 - 19:48

Frans En Marielle Van De Lagemaat:

Hele fijne en goede ervaring toegewenst. Hopelijk mogen jullie veel van betekenis zijn! We zijn benieuwd naar jouw verhalen/berichten Anja:)